آموزش اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی به اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو است که در سال ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد.
<style=line height:1.5 p>کاربران می‌توانند با ایجاد پروفایل، عکس‌ها و ویدیوهای خود را منتشر کرده، آنها را ویرایش کرده و با فیلترهای مختلف زیبا کنند. علاوه بر آن، اینستاگرام امکاناتی نظیر استوری، دایرکت مسیجینگ و IGTV را نیز ارائه می‌دهد. این پلتفرم به ویژه در بین جوانان محبوب است و امکاناتی برای تعامل با دوستان و دنبال‌کنندگان از طریق لایک، کامنت و اشتراک‌گذاری محتوا فراهم می‌آورد.

آموزش اینستاگرام

این شبکه اجتماعی مبتنی بر ویدیو توسط کوین سیستروم و مایک کریگر در سال 2010 راه‌اندازی شد.این شبکه اجتماعی ابتدا به‌عنوان یک اپلیکیشن موبایل برای iOS طراحی شده بود، اما به سرعت محبوبیت زیادی پیدا کرد و بعداً نسخه اندروید آن نیز منتشر شد.

اصطلاحات اینستاگرام:

  1. خبرگزاری (Feed): جایی که کاربران می‌توانند پست‌های دوستان و حساب‌های مورد علاقه خود را ببینند.
  2. استوری‌ها (Stories): نمایشی موقت که بعد از 24 ساعت ناپدید می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد لحظات زودگذر را به اشتراک بگذارند.
  3. IGTV: امکان بارگذاری ویدیوهای طولانی‌تر.
  4. ریلز (Reels): قابلیت ایجاد ویدیوهای کوتاه و ویرایش شده مشابه تیک‌تاک.
  5. فروشگاه (Shop): قسمتی که برندها و فروشگاه‌ها می‌توانند محصولات خود را نشان دهند و کاربران می‌توانند مستقیماً از طریق پلتفرم خرید کنند.

اینستاگرام به‌دلیل طراحی بصری خود و تعاملات اجتماعی، به یک ابزار مهم برای کسب‌وکارها، هنرمندان و افراد مشهور تبدیل شده است. همچنین به کاربران کمک می‌کند تا با دیگران ارتباط برقرار کنند و محتوای مورد علاقه خود را پیدا کنند.

ای بی لاین مقاله‌ی پیشِ رو را به گونه ای نگارش نموده که چه افرادی که هیچ دانشی درباره این شبکه اجتماعی ندارند بتوانند از آن استفاده کنند و چه افراد حرفه ای بتوانند ترفندها  نکات تکمیلی آن را آموزش ببینند.

فهرست مطالب آموزش اینستاگرام

اینستاگرام چگونه کار می‌کند؟

آشنایی با مهم‌ترین اصطلاحات اینستاگرام

ساخت حساب کاربری اینستاگرام

تنظیمات پروفایل اینستاگرام
تنظیمات اینستاگرام
درباره فالوورها و فالویینگ‌‌ها در اینستاگرام
بلاک و ریپورت کردن در اینستاگرام
ریلز در اینستاگرام چیست؟
حذف اکانت اینستاگرام