بهترین شرکت های هاست ایرانی

انتخاب هاست مناسب و با امنیت بالا جزو اولین اقدامات راه اندازی یک وب سایت محسوب می‌شود که اهمیت بسیاری دارد. اگر شما در پی انتخاب بین هاست های ایرانی هستید این مطلب برای شما می تواند مناسب باشد.

 

بهترین هاست ایرانی
بهترین هاست ایرانی

از آنجایی که ای بی لاین ، خدمات راه اندازی وب‌سایت را ارائه می‌دهد افراد زیادی مدام از ما سوالات پرتکرار راجع به هاست مناسب می‌پرسند. اینکه از چه شرکتی هاست بگیریم. شرکت هاستینگ برتر در ایران کدام است؟ و سوالاتی از این قبیل. این موضوع باعث شد به سراغ نوشتن این مطلب برویم که بهترین هاست های ایرانی کدامند؟ همراه ما باشید تا چند شرکت برتر هاست را بشناسید و با توجه به نیاز خود از بین آنها انتخاب کنید.

چرا انتخاب یک هاست خوب و امن از اهمیت بالایی برخوردار است؟

 

بهترین هاست ایرانی
بهترین هاست ایرانی

۱- حفظ امنیت

هاست نگهدارنده‌ی مهم ترین اطلاعات سایت شما است. کوچکترین نشر اطلاعاتی باعث می‌شود اعتبار خود را از دست بدهید و سایت خود را از دست بدهید.

فرض کنید بخاطر امنیت پایین هاست محصولات دانلودی وب‌سایت شما که به کاربران فروخته می‌شدند در فضای اینترنت نشر پیدا کنند! در این زمان حق ناشر از بین رفته و بخشی از درآمد خود را از دست خواهید داد.

یک هاست باکیفیت امنیت بالایی دارد. شرکت هاستینگ معتبر همواره برای حفظ امنیت سرورهای خود در تلاش است. این اصل به کمک نرم‌افزارهای مختلف، اسکن‌های مداوم و نیروهای انسانی مجرب انجام پذیر است.

۲- مدت دسترسی به سایت

هاست مدت زمان در دسترس بودن سایت شما را تعیین می‌کند! اگر می‌خواهید مدت زمان بالا بودن سایت شما (uptime) مناسب باشد به فکر هاست مناسب باشید! اگر سایت شما مدام خارج از دسترس باشد کاربران خود را از دست خواهید داد.

گاهی به دلیل اختلال در سرور، شبکه یا اینترنت، سرور پایدار نیست و سایت‌هایی که توسط آن میزبانی می‌شوند از دسترس خارج می‌شوند. این موضوع امری عادی و اجتناب ناپذیر است اما این میزان اختلالات باید به حداقل برسد. یک هاست با کیفیت باید مدت زمان در دسترس بودن آن بالای ۹۹٪ باشد.

۳- تعیین کننده سرعت

سرعت سایت در دستان یک هاست و سرور قدرتمند است! سرعت لود وب‌سایت بسیار اهمیت دارد. این موضوع هم برای کاربرانی که به وب‌سایت شما مراجعه می‌کنند حائز اهمیت است و هم برای گوگل! گوگل از وب‌سایت‌های کند بیزار است! بخاطر سرعت پایین سایت جایگاه شما در نتایج جستجو افت خواهد کرد. بنابراین انتخاب یک هاست معتبر به شما کمک می‌کند تا سرعت لود خوبی را برای کاربران فراهم کنید.

با توجه به دلایلی که گفته میتوان دریافت که هاست در امنیت، دسترسی پذیری، بهبود تجربه کاربری، سئو و رتبه سایت تاثیر زیادی دارد. پس لطفاً چند دقیقه زمان صرف کنید و بهترین هاست ایران را تهیه کنید! هاستی که با توجه به نیاز سایت شما برای شما مناسب ترین گزینه است.

بهترین هاست‌ ایران کدام است؟

کلمه‌ی بهترین هاست برای هر موقعیت و دیدگاهی یک معنای جداگانه دارد. فردی بهترین هاست را همان ارزان ترین هاست می‌داند ولی با کیفیت مناسب. شخصی دیگر یک هاست معتبر و خوب را هاستی میداند که سرعت و امنیت بالا دارد و دیگری معتقد است هاستی برای او بهترین هاست است که فقط مدت زیادی در دسترس باشد!

بهترین هاست ایرانی
بهترین هاست ایرانی

این دیدگاه‌های متفاوت باعث می‌شود نتوان گفت دقیقا بهترین هاستینگ ایران کدام است. بنابراین برای پوشش این اختلاف دیدگاه‌ها، ما 10 هاست برتر ایران را انتخاب کرده و جزییات سرورهای آنها را بیان کرده‌ایم. کافیست شما با توجه به نیاز وب‌سایت خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

—— یکی از قدیمی ترین شرکت های هاستینگ به شمار می رود و تا تاریخ نگارش این مقاله —-سال تمام در حوزه ارائه هاستینگ معتبر و با کیفیت فعالیت دارد. دفتر اصلی ایران سرور در شهر —–قرار دارد و این شرکت معتبر بیشتر ۵۰ دیتاسنتر در سراسر جهان دارد و به بیشتر از ۴۰ هزار مشتری در ایران خدمات می دهد که این واقعا رقم خوبی است.

نقاط قوت و نقاط ضعف

  • رتبه الکسای ——: در تاریخ نگارش این مقاله رتبه الکسای جهانی —– 2430 و رتبه الکسای این سایت در ایران 84 است که این ارقام نشان از قدمت و محبوبیت این شرکت دارد.
  • بازخورد خوب مشتریان: از نکات مثبت این شرکت هاستینگ برتر می توان به بازخورد بسیار خوب مشتریان آن اشاره کرد همچنین سرویس های متنوع و هاست های ایرانی و خارجی گوناگون در کنار سرور های اختصاصی و اشتراکی برخورداری از سخت افزار های قوی و بروز توانسته که سایت های بسیار زیادی را در خود میزبانی کند.
  • پشتیبانی از هاست ابری: از دیگر امکانات این شرکت هاستینگ برتر، ارائه هاست های ابری است که اگر نگران در دسترس بودن سایت خود هستید با تهیه هاست های ابری از —— خیالتان بابت آپ تایم سایت تان راحت باشد چون هاست های ابری آپ تایم ۱۰۰ درصد دارند.
  • خدمات متنوع ——: ایران سرور انواع هاست های لینوکسی و ویندوزی را در بستر سرورهای ایرانی و خارجی عرضه می کند. شرکت—— با قابلیت ثبت آنی هاست و دامنه و همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته و قوی خود اسم و رسمی را در زمینه خدمات هاستینگ کشور دست و پا کرده است که کمتر شرکتی به آن دست پیدا کرده است.
  • قیمت های ——: بی تعارف بگم قیمت های—— کمی بالاست اما میتوان پیشنهاد قیمت مناسب تری را هم در ایران سرور پیدا کرد.

اگر سایت‌تان بازدیدکنندگان زیادی دارد و حوصله مشکلات هاستینگ ندارید ——– انتخاب خوبی است و می‌توانید برای خرید بهترین هاست ایران اقدام کنید، همچنین آپ‌تایم‌ هاست‌های ——- ۹۹٫۹ درصد است.