تست تبلیغات در فروشگاه اینستاگرام دستاورد جدید این شرکت
اینستاگرام با راه اندازی محصول تبلیغات جدید، سرمایه گذاری بیشتری در اینستاگرام شاپ (Shop) که کسب و کار تجارت الکترونیکی این شبکه اشتراک گذاری عکس به شمار می رود، انجام می دهد.

این تبلیغات میتواند شامل تنها یک تصویر یا مجموعهای از تصاویر باشد. اینستاگرام گفته است که در مرحله اول، فقط برخی از تبلیغکنندگان خاص به این قابلیت دسترسی خواهند داشت، اما در آینده نزدیک، آن را در اختیار همه کاربران قرار خواهد داد.
البته که اینستاگرام از هر روشی برای نمایش تبلیغات بیشتر در پلتفرم خود استفاده میکند، چراکه بخش بزرگی از درآمد این شرکت تبلیغات تامین میشود. اینستاگرام اوایل امسال نیز تبلیغات را وارد بخش ویدیوهای ریلز (Reels) کرد و حالا هم مشغول انجام تستهای مربوط به تبلیغات استیکر است. این قابلیت به کاربران اجازه خواهد داد تا استیکرها را استوریهایی که قصد تبلیغ محصولی را در آن دارند قرار بدهند. اینستاگرام همچنین برای کاربرانی که از این طریق کسب درآمد کنند تخفیفهایی در نظر خواهد گرفت.
این طور به نظر میرسدکه اینستاگرام سعی دارد تا از همه ظرفیتهای پلتفرم خود برای نمایش تبلیغات و کسب درآمد استفاده کند. هنوز مشخص نیست که این تبلیغات تا چه اندازه در ترغیب کاربران به خرید یک محصول موفق بودهاند، اما اکثر برندها سعی میکنند به هر نحوی که شده محصول خود را از طریق اینستاگرام که میلیاردها کاربر دارد به نمایش بگذارند.
البته این شرکت هنوز زمان دقیق عرضه تبلیغات عمومی بیشتر را اعلام نکرده و تنها توضیح داده که برنامه اش، توسعه فرمت جدید به تبلیغات کنندگان در بازارهای دیگر ظرف ماههای آینده است.
مقالات مرتبط:
نظرات کاربران